maandag 25 juli 2011

8 - 10 juli 2011

Afgelegde km : 1322
Gardameer in Noord-Italië in het dorpje Malcesine/Campagnola.
Eerste halte in I en dit wordt dus even oefenen op de I / ON4AOL /P call
Een camperplaats juist voor een camping.Een plekje uitgezocht tussen de olijfbomen . Eén been kon ik rechtuit over de camper vastmaken aan zo'n boom maar het andere moest ik vastbinden aan een afrastering en daardoor kwam de hoek van de twee benen zelfs kleiner dan 90 ° waar normaal 180° de regel is .De SWR bleek echter aanvaardbaar en dit was toch nog beter dan de mobiele antenne.
Veel volk op de frequentie en de eerste die ik hoorde was Marcel ON5MDM.met een 559.Ik was blij ook Marcel te kunnen werken in CW. Daarna Eddy ON5JK ( 579) en Guido ON6RL ( 559) en toen was Luk ON4BB in de lucht met een 579. Uiteindelijk sloot Fank ON4AAC de rij met een goeie 579.
Al met al een vruchtbare avond . ( Ik had altijd al gehoord dat olijfolie goed is voor de mens hi hi )

1 opmerking:

  1. Als je deze kaart even vergroot,zie je rechtsboven DRENA,waar wij al 30 jaar heengaan.Tof Luc.

    BeantwoordenVerwijderen