zondag 24 juli 2011

17 - 18 juli 2011

Afgelegd km : 2300
We zitten nu in het westen van I . In een havenstadje aan de Middellandse zee La Spezia . Het is er triestig en nogal vuil.Geen " elentriek" ter beschikking  . Het is in feite een terrein dat voor de ambulancedienst ter beschikking staat en die voor het blijven een vrijwillige donatie vragen om hun kas te spekken . Slim gezien van die mannen!
Een " oud vehikel " naast mij met een Engelse nummerplaat blijken in feite Nieuw-Zeelanders te zijn die op rondreis waren in EU . Hij kocht zijn " camper" in London .Een vakantieke van 5 maanden verzekeren ze mij. Hij vraagt om zijn batterij te laden van zijn Canon fototoestel . Ik haal mijn inverter uit en plug hem in op de accu . We hebben 230Vac en laden de accu bij voor een uurtje . Hij vertrekt nog verder richting Venetïë . Ik geef hem mijn foldertje van de camperplaats .
Hij krijgt reklamaties omdat hij een waslijntje van 5m uitspant . Ik zal mijnen draad van tweemaal 10m maar niet uithalen zekers ?
Het wordt den outbacker mobiele antenne .

Het is er ook aan te merken ik krijg van Frank ON4AAC een povere 509 en van Eddy ON5JK een 447.
Zelf zijn ze resp 519 en 539 .
Al met al een dag om rap te vergeten .Morgen gaan we richting F.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten