maandag 25 juli 2011

12 - 13 juli 2011

Afgelegde km : 1772
We zijn aangekomen op een natuurgebied en ik mag wel zeggen dat de uitdrukking" het hol van Pluto" hier wel geldig is .Zelfs de GPS wist het niet meer en gaf mij dit duidelijk te verstaan met herhaaldelijk te proclameren " einde route ....einde route .."
Een lege vlakte . Gelukkig kwam er juist iemand aangereden die blijkbaar daar " de boel " moest openhouden .
Keuze genoeg om te staan , ik was daar toch alleen. We konden daar zelf eten in het restaurant maar enkel om 20h s' avonds en een vaste menu ( was wel lekker). En omdat we daar hebben gegeten moesten we enkel de electriciteit betalen maar niet de standplaats.
De vlakte was aan de rand van de delta van de PO .Heel rustig maar één groot nadeel : vliegen , vliegen en nog eens vliegen .We zijn dan ook maar één nacht gebleven.Het voordeel was dat de inv V nu eens full size kon gespannen worden . Nadeel ik heb niemand gehoord s ' avonds. Ik heb wel maar een dikke 10 min aangeroepen want de kok was aan het wachten ......
In de middag ging echter alles fb . Gewerkt met Dieter DL6SDI uit Stuttgart . Kreeg als opmerking " your K1 is doing well " en een 559 als rapport.Ondertussen reeds een e-QSL ontvangen , zie foto's.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten